08.07.15

Recept: Kakaové vločkové muffiny

Ahoj,
konečně je venku o něco menší pařák a dá se zase něco vytvářet v kuchyni. Dlouho jsem neměla muffiny, tak jsem si jedny upekla a rozhodla jsem se, že se s vámi o ně podělím, protože jsou opravdu výborné. :)


Ingredience:
80g mletých ovesných vloček
20g nemletých ovesných vloček
150ml polotučného mléka
1ks vejce
10g holandského kakaa (jedna lžíce)
3g skořice (jedna lžička)
15g medu (2 lžičky)
1 lžička prášku do pečiva
1ks banán

Mleté i nemleté vločky namočíme do mléka (můžeme nechat namočené přes noc, nebo namočíme cca půl hodiny před pečením).
Banán nakrájíme na kostičky.
Vejce si oddělíme na bílek a žloutek, bílek vyšleháme do sněhu.
Žloutek smícháme s medem, skořicí, kakaem, vločkami v mléce, banánem a nakonec přidáme sníh z bílku a prášek do pečiva.
Muffiny můžeme ještě něčím ozdobit (já použila kuličky rybízu) a dáme péct do předehřáté trouby na 180°C na cca 25 minut.
Z uvedené dávky mi vyšlo 11 muffinů. :)


Nutriční hodnoty na jeden muffin:
67 kcal/ 280,3 kj
Bílkoviny: 2,5g
Sacharidy: 9,9g
Tuky: 1,4g
Vláknina: 1,3g

FACEBOOK / INSTAGRAM

35 komentářů:

  1. Achjo, všichni teď pořád ujíždí na vločkách na všechny možné způsoby, ale já jim prostě pořád nemůžu přijít na chuť, nevím čím to je :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jak jsi je zkoušela jíst? mě tedy zachutnaly hned od začátku, ale mám zase jiné věci, na kterých ostatní ujíždí a já je nemusím :D

      Vymazat
    2. Zkoušela jsem kaši a to prostě nejde... :D Zkoušela jsem taky mufiiny, ale to prostě není ono, to je moc zdravý :D :D :D a ještě palačinky a wafle a to je tak jediný tyhle dvě věci co mi chutnaly :))

      Děkujeme, ani nevíš, jak jsem se těšila, až si zase budeme dopisovat přes blog :). No pečivo super, musím říci, že jako od nás z pekárny, možná o něco lepší a luxusní výběr!! Hlavně ty crosantky s nutelkou, mňami.. :))) I když teda musím říci, že potom jsem už skoro každý den měla k snídani pořád brambory :D :D

      Hotel byl fakt top, myslím, že v Hurghadě asi lepší, co se týče servisu a kvality není, co jsme se tak bavili. Teda možná ještě jeden Movenpick - ten měl o dost lepší pláž než my :)). Takže můžu fakt doporučit, byl to hoooodně luxusní resort :). 16 bazénů, drinky v all inclusive, milion snack barů (wafle, pizza, pasta, těstoviny, zdravé koutky), prostě božíí :)

      Čmoudíci byli super, já na ně vždy ještě schválně zamávala, aby mi zamávali :D, byla to sranda, už si mě potom i pamatovali :D :D.. Lidi blbě koukali, ale tak co, to mě nezajímalo.. :D Já bych klidně pokračovala s točením, jen Honza je z toho na nervy a to je to taky extrovert :D

      Vymazat
    3. ono je fakt, že když nejsi zvyklá jíst nějak extra zdravě, tak to asi moc chutné není, včera mi taťka na tenhle muffin řekl, že chutná jako ptačí zob :D:D
      wafle z vloček mě nenapadly, to musím zkusit :)

      brambory ke snídani? what? :D
      a croissanty mají fakt super, byla jsem schopná ke snídani sníst i tři :D jak je to to all inclusive, tak jsem měla vždycky tendenci se přežrat :D

      do toho hotelu se musím někdy mrknout, zní to fakt luxusně :)

      joo oni jsou fajn ti Egypťané, se do toho videa i sami nacpou :D faakt? to mi zrovna přišlo, že tvůj přítel to bere úplně v klidu ty videa, můj by mě posla do háje hned, jak bych tu kameru zapla :D:D

      Vymazat
    4. Ten ptačí zob, ten mě prostě dostal, hahahahaha, směju se tomu už od včera :D :D :D

      Vymazat
  2. tak tvuj recept určitě vyzkouším! já miluju muffiny a ráda je dělám na různé způsoby, v poslední době dělám nejčastěji mrkvové :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, budu muset co nejdříve vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mnam .vypadají výborně :))) !

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají suprově - pro mě ale s karobem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojoo ty a karob .D taky ho už musím pořídit :)

      Vymazat
  6. no konečně nějakej recept na zdravý muffiny na který mám všechny ingredience, díky!! :D budu muset spáchat co nejdřív :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty vypadají skvěle♥ i hodnoty jsou krásné:)
    moc děkuju za přání! jé, to by bylo super! :) Tak pak se musíme nějak blíž dohodnout.. třeba si napsat na email?

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsou v troubě, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle jednoduché muffinky z ovesných vloček dělám taky. Já do nich navíc přidávám ještě jablíčka, aby byly takové vláčnější :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som z ovsených vločiek robila len bebe keksy po domácky :D musím skúsiť aj takúto variantu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to vážně skvěle, někdy to snad také vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)
Na všechny odpovídám zde na blogu.