01.09.14

Recept: Oříškovo-ovesné proteinové muffiny

Zdravím!
Po odůvodněné chvilce neaktivity (poslední dny prázdnin před maturitním ročníkem jsem si musela užít) vám přináším jednoduchý recept na zdravé muffiny, které doporučuji všem vyzkoušet :)


Ingredience na cca 7 muffinů:
200g ovesných vloček
100g lískových oříšků
45g (1,5 odměrky) proteinového prášku (příchuť dle vaší chuti, já použila cookies; pro neproteinovce lze nahradit kakaem, skořicí .. čímkoli dle vaší chuti)
220ml (jeden hrnek) mléka
1 vejce
Strouhaný kokos na posypání


Začneme tím, že si rozmixujeme nejprve ovesné vločky, poté lískové oříšky a obojí nasypeme do mísy spolu s proteinovým práškem. Přidáme vejce a postupně doléváme mléko, mícháme, dokud nám nevznikne hustá směs (viz.foto).


Směs rukama rozdělíme do formiček na muffiny. Doporučuji používat silikonové formičky, z nich jdou muffiny nejlépe vyjmout. 
Muffiny posypeme "na ozdobu" kokosem.


Troubu předehřejeme na 170°C a muffiny dáme na cca 30minut péct.
Dobrou chuť!


Nutriční hodnoty na 1 muffin:
269,19 kcal / 1 126,3 kj
Bílkoviny: 12g
Sacharidy: 21g
Tuky: 15g
Vláknina: 4,5g

FACEBOOK / INSTAGRAM

34 komentářů:

  1. přesně na takové jsem také chtěla dávat recept na blog, no nevadí, vypadají skvěle :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klidně tam recept také šoupni, aspoň se o nich dozví víc lidí! :)

      Vymazat
  2. Tak dnes to nakonec nebude. Ale uvidím kdy no :) ale nejdýl při nástupu do školy :)
    1800 je strašná cena. To i ta tisícovka mi přišla dost. Já jsem celou střední taky měla batoh- drží teda i teď, ale už se začíná ošoupávat a chtěla jsem lepší na tu vysokou :D
    Mě to právě vždycky bavilo je plést- to jsem ještě měla trpělivost se to učit a plést :D
    Mamince nic jiného nezbývalo, protože bych to jinak nejedla :D a byl to strašný nezvyk je nemít jak ofritovaný. Ale dobré :*
    ___
    Vypadají božsky :* dá se nějak nahradit ten protein (respektive vynechat)? O:) Používáš odtučněné mléko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. protein nahradit zase čýnmkoliv - kakao, skořice .. :)
      a mléko jak kdy, podle toho, jaké zrovna máme :D

      Vymazat
  3. Jéé děkuju :) Ale ty jsi taky moc hezká, máš boží vlasy!
    To jsou krasavci :) Ale zase ten protein, který nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. protein můžeš nahradit něčím jiným práškovým :)) děkujii

      Vymazat
  4. jj,ty centimetry mě moc těší:)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to dobře :) Taky jsem měla v plánu dojít dneska do školy s lepší postavou, ale nějak mi to nevyšlo a obávám se že ještě dlouho nevyjde, ale i přesto se nevzdávám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně to taky moc nevyšlo, poslední dny prázdnin jsem jedla a cvičení jsem moc nedala :D ale lepší postavu než v červnu o něco mám snad.
      držím palce, určitě ti to vyjde, stačí chtít a věřit!

      Vymazat
  6. Moc chutný recept někdy to určitě vyzkouším,až na to bude čas :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju cuketu :D dip byl moc dobrý :D ale uvidím co mi na to řekne zbytek rodiny.
    No, teď mám buchtičky nějak často, ale nijak extra to nehrotím- hlavně, že mi chutná :D
    Ona si takhle dopisuje s lidma z různých zemí. Nó, v tom balíčku byla nějaká taška, plyšák, pohled, něco z papírnictví... a nějaký věci s I <3 Prague :D to si ta holčina prý přála :D Ono je to tak drahé, kvůli tomu, že je to doporučeně posílané- ale lepší než aby se to ztratilo.
    Skoč si do Albi :P tam ho budou určitě mít :)
    ___
    Určitě ti to bude moc moc slušet :)) taky se mi vše povede jenom, když jsem doma a nikdo mě nevidí :D

    OdpovědětVymazat
  8. No vypadají parádně, už si zase musím nakoupit ty košíčky na muffiny...pečou se mi v nich lípe než v těch formách:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ve formách nikdy nepekla, ale košíčky mi vyhovují :D

      Vymazat
  9. aaw, vypadaj totálně úžasně :3

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kvásek je na tom nejjednoduší :-) jenom smícháš cukr, vodu a kvasnice, přikreješ to a necháš to stát :) nic víc

    OdpovědětVymazat
  11. Doufám, že poslední dny prázdnin stály za to. Sama jsem ráda, že mě za rok ještě jedny velké prázdniny čekají :D

    Muffiny vypadají chutně, ale jejich pečení raději nechám na později. Doma bych je jedla sama, až bych je nakonec snědla všechny. Tak se tomu radši nenápadně vyhnu a budu se kochat fotkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě za rok čekají hooodně velké prázdniny (snad). na které se velmi těším :D
      to chápu, já je roznosila kamarádkám a měla jsem pouze 2 :D díky moc :)

      Vymazat
  12. Mňám, oříškové bych si dala hned!
    Hummus jsem udělala, chutnal mi, ale zas tak moc mě nenadchnul, ale bylo to spíše tou konzistencí, měla jsem mixér s málo otáčkami a hummus nebyl hladký, jemný. Mám ale ještě jednu várku cizrny, tak to zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéééé Andee bude vraždit, tohle je zas dobrota... přijeď sem autíčkem a dovez mi taky ;-)
    No jo, občas jsem něco sesmolila a to jsme ještě moc nestíhala, ale to doženeš ;-) a opět děkuju že čteš všechno :-* už jsem si říkala co s tebou je :-) cizrnu už máme doma a jsem na ní zvědavá :-) napíšeš upírské odstíny ty? já bych je sice dala s přehledem a možná se k nim i dějově vrámci slečny Waissové dostanu, stačí aby Damian pohryzal pár lidí a máme to, ale radši bych si to četla než vymýšlela xD nejlepší by bylo si oloupat vajíčko, sníst ho a pak si vyčistit zuby xD taky mi vlasový patlátka nepomáhaj xD
    děkuju, šikovná ani chytrá nejsem, jen mám asi štěstí :-) monokl zežloutl ale furt tam je, prevít xD taky mě s tím rozesmála, mívá samý takovýhle kecy xD doklásko můžeš mít i v pololetí jestli o něj tolik stojíš, ale věř mi že není o co a hadříky se dají zasloužit i jednodušeji xD M.... no, co si budem, prostě umí občas bejt šikula xD já bych si to teda netroufla xD ty se snad měšťáků bát nemusíš, ne? nebo seš taky nějaká takhle duševně narušená bytost s nemorálními sklony a závislostmi? ;-) povídej, přeháněj... on by hlavně byl mazec kdyby mě policajti potkali tuhle sobotu, ale to si přečteš v dalším z deníčků xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdybych měla jakým autíčkem, dovezla bych ti je i ráda :( upeč, to dáš!

      Vymazat
  14. Vypadají skvěle :) Určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nemáš za :) Váchova ke zdraví je super ,ale loni jsme to měli spíž jako přírodopis který mě docela i baví. :D
    Muffiny vypadají skvěle asi je někdy zkusím ,ale nemám protein tak to udělám bez něj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo protein lze nahradit čýmkoli a budou stejně chutné, ne-li víc :)

      Vymazat
  16. Tak tohle vypadá naprosto parádně ! :))

    OdpovědětVymazat
  17. já ráda spíš klasické, ale i tak vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)
Na všechny odpovídám zde na blogu.