13.09.14

Recept: Banánový čoko cheesecake

Zdravím,
nemůžu se nepodělit o skvost, který jsem dnes zkusila poprvé a zmizel za tři hodiny. :D


Pod označením "skvost" se skrývá výborný banánovo-čokoládovo-kakovo-ovesný cheesecake prostě zdravý cheesecake. Doporučuji všem milovníkům banánů a čokolády. :)

Ingredience na dort: 
115g ovesných vloček
50g libovolného proteinového prášku (já použila banánový)
3 lžíce kakaa (popř. méně/více podle chuti)
25g hořké čokolády
2 vejce
250g (vanička) odtučněného tvarohu
3 banány


Všechny netekuté ingredience (tzn. vločky, proteiňák, kakao a čokoládu) švihneme do mixéru a rozmixujeme na mouku. 


Přesypeme do mísy, přidáme k tomu celou vaničku tvarohu, vyklepneme dvě vejce a zpracujeme ve směs.
Dva banány oloupeme a pomocí vidličky rozmačkáme. Taktéž přidáme do směsi a mícháme, dokud nám nevznikne směs podobná té na fotce.


Troubu předehřejeme na 170°C, připravíme si formu na dort, kterou vyložíme pečícím papírem a nalijeme do ní směs.
Nakonec oloupeme poslední banán, nakrájíme na kolečka a vršek dortu jím ozdobíme.


Necháme péct na 170°C cca 40 minut.
Pak už si jen užíváme výborný a zdravý dort. :)

Nutriční hodnoty na 1/6 dortu:
247,17 kcal / 1017,44 kj
Bílkoviny: 17,1g
Sacharidy: 28,5g
Tuky: 5,91g
Vláknina: 3,33g




41 komentářů:

  1. Škoda, že do toho cheesecaku patří i protein, který nemám :D Na to, že chodíš do posilovny, mi ta večeře přijde docela málo. Uzené tofu už jsem taky měla a je to dobrota! Asi bych nemohla organizovat stužkovák :D Já jsem vyloženě neorganizační typ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jde i bez proteinu jako vždyckyy :)
      večeře málo? vždyť jen mozzarella má asi 350 kcal :D + se stravuji podle iifym, takže pokud mi makra sedí, už večer jíst nemusím (ale to bych nezvládla, večeřím běžně okolo těch 400 kcal)
      to jsem si taky vždycky říkala, ale teď mě to organizování nějak chytlo :D

      Vymazat
  2. Přesně. Momentálně také nemám protein, ale nejspíš si ho koupím. Recept vypadá opravdu moc lákavě!:-) Ten ovesný štrůdl jsi dělala jak?:-D:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jde to i bez proteinu a bude chutnat v podstatě úplně stejně :) ale jinak protein doporučuji :) a na ovesný štrúdl hodím recept v dalším článku :)

      Vymazat
  3. ten cheesecake musím vyzkoušet!
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten koláč vyzkouším, akorát budu muset něčím nahradit protein :D Nebo si nějaký koupit, protože už je obsažen v tolika mnou založených receptech, že to snad ani není možný xD Jinak máš krásné fotky, můžu se zeptat, jak děláš špenát? :D Hrozně bych ho chtěla po dlouhé době ochutnat, ale netuším, co s ním... A většina receptů na googlu se mi moc nelíbí :D

    Užijte si stužkovák, mě čeká až za dva roky, ale o to víc se na něj těším! :)

    http://mywaytofitness.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. protein můžeš v tomhle případě úplně vynechat, zastoupí ho rozmačkaný banán a kakao :) ale jinak se hodí nejen do receptů, takže koupi určitě doporučuji! :)
      děkujii, špenát většinou jen hodím zmražený do hrnce a dochutím jen solí a pepřem, popř. pokud mám chuť tak do něj přidám ještě vejce a česnek :) a nejlepší je jíst ho s bramborovými knedlíky, noky, omeletou nebo třeba si s ním udělat slané palačinky :)
      děkuju!

      Vymazat
  5. Má nejdražší, jen kvůli tobě jsem projela svůj starej blog a žádná znuděná ne-by-la!! copak já se někdy jindy než v nemoci nebo ve škole nudím?? xD no jasně že ne xD na thinspo si tedy evidentně budu muset vyčlenit jeden soukromý článek :-) já už jsem v pohodě, jenom je mi takový to něco co mi brání jít ven ale jinak běžně funguju a píšu a flámuju a kouřím (a kašlu) xD ty jedna, ty neznáš Hunger games?! Ostuda!!! Okamžitě napravit!! No jo, bylo to ujetý, ale stejně jsme to nedotáhli do konce xD L. by se klidně využít nechal, ale než ho uvidím bude to sto let a abych ho nechala mu volat bez mé přítomnosti tak tak blbá fakt nejsem xD jo, tak ty ses mi napíchla na komp!! tak už chápu proč mi furt nefunguje League of legends, ty mrcho!! xD Nutrend určitě někde bude, jenom jsem neměla potřebu zjišťovat kde xD u vás doma bych zapalovačem neškrtala, když máte balkon ;-) já dneska usnula v osm ráno, takže to bysme se skutečně s tím spaním vystřídaly, ale nic bys nepřečetla i kdybych tu flashku měla spolknout a pak ji vyzvracet (ano, je pravděpodobnější že než bych se vyspala vylezla by jinudy, ale nechci bejt nechutná xDDD)... zlato, já jsem na téhle úrovni "začátečníka" už asi ten rok a čtvrt co jsem začala něco dělat, víc času bych stejně nenašla, znáš mě :-/ ano, ono je snadnější se inspirovat mnou, protože to žádnou snahu nevyžaduje... ty bys byla ráda mrtvá? to neříkej ani z legrace... no jo, taky mám občas pocit že já žiju ty horší části Jejího života xD Jo, člověče, nebudu ti nic říkat, protože tahle fáze kdy si nikdo není současnou verzí jistý se mi líbí :-) já je vyfotím až budu mít ty červený proužky, dřív to nemá smysl xD já už vlasy asi zničený mám takže je to jedno xD
    --
    ten recept mi trochu připomíná pečenou ovesnou kaši, suroviny jsou podobný ale já pochopitelně nedělala ani jedno z toho xD
    obdivuju že ti jídlo takhle vychází, já bych asi dopadala jako ty dřív xD doufám že o plese poreferuješ ;-) a o kurzu :-) tvé řízení, hlavně to škrtnuté (to vždy čtu nejradši) mě pobavilo :-) žádnou zpátečku, pěkně ve všem vpřed ;-) jééé taky jsem byla na takovým měření, ale bylo to tak dávno že by už ty výsledky teď byly úplně jiný :-) miluju svatby, akorát bych se tam asi taky spíš ožrala než přežrala xD ovesný štrůdl?? chci recept!! (samozřejmě ne pro sebe ale pro babi, znáš mě xD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasnýý, poreferuju o všem! :) řídila jsem teď už podruhé a nedopadlo to o moc lépe, zase bude článek plný škrtaných "zábavných" vět :D ty měření jsou super věc :) a recept na štrůdl hodím do alšího článkuu :)

      Vymazat
  6. Ach bože, ten cheesecake vypadá úžasně! :) Mmmm, fakt.
    Stužkovačka určitě bude super, taky bych se těšila :) Je super, že to takhle zařizujete!
    Já se tak těším, až budu řídit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viiď, a je výborný :)
      řízení je super, i když zároveň nervy a potěšení no :D

      Vymazat
  7. Cheesecake vypadá úžasně, mohla bych ho upéct bez toho proteinu? :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě, protein lze úplně vynechat, nebo nahradit čímkoli jiným sypkým (skořice, kakao ..)

      Vymazat
  8. Cheesecake vypadá krásně :*
    Obdivuji vás s tím stužkovákem- my se neustále hádali a stužkovák jsme zařídili asi týden před akcí :/
    Se zpátečkou to zvládneš :)) musíš si věřit :)
    Muni je nádherná škola- bohužel a i naštěstí jsem se tam nedostala. Věřím, že ty se tam dostaneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujii :)
      my se o něm taky docela hádáme, díkybohu, že jsme ho začali zařizovat včas :D
      naštěstí? jakto? studuješ něco lepšího, nebo už bys tam nechtěla? :)

      Vymazat
  9. páni, tak teda tento recept jde do oblíbených ! :) protože mě natolik zaujal a myslím si ,že i chuťově bude velmi výborný! :) těším se, až ochutnám svůj "dortík" :) a musím říct, že i další jídla vypadají božský ! :3 mňam, udělala jsi mi velké chutě na tu "sladkost" :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, chutná opravdu úžasně, doporučuji a dej vědět, jak chutnal! :)

      Vymazat
  10. Recept přímo pro mě.. milovník banánu a čokolády xD Taky se ve třídě dokážeme rychle dohodnout.. vím z adapťáku xD Ale jste šikovní, že už to máte domluvené:) Závidím ježdění s autíčkem xD Všechny ty tvoje dobroty bych sežrala:-* xD Taky bych chtěla jít na svatbu a možná za rok půjdu xD Vyfoť výsledky:)
    J. už je zadaná:) A ta party jako z filmu... zajímavá no xD Jo, jsem ráda za ty kamarády:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ježdění s autíčkem je fajn, dokud se nedostaneš do krizových situacíí :D jsem zmatkář a panikář :D
      taky miluju banán a čokoládu, proto jsem ho musela upéct :D
      taky jsi nikdy nebyla na svatbě? já na ní byla teď poprvé a všichni se hrozně divili :) ok výsledky šoupnu do příštího deníčku :)
      jee, to je super!

      Vymazat
  11. Opět ti odepisuju první, po probuzení z pitomého snu o P. a v notně divném stavu... byla jsem mu v něm bokovka k N. xD
    znuděná jsem nebyla xP taky tuhle část nemoci miluju nejvíc dnes už jsem byla s M. na fotbale xD a vyhráli jsme xD HG je stejně lepší číst než sledovat jako film :-) stejně bych tolik nepsala, to nezávisí jen na tom jestli hraju nebo ne (ale jestli chceš abych dostatečně psala, jediný způsob je nastavit mi ve škole individuální plán, chodit za mě na zkoušky a poslat mi tak karton L&Mek xD)... že máte balkon vím tak žes mi slíbila z něj shodit jestli si zapálím doma xP nečti si furt tu červenou karkulku, pokud teda do tý doby nebudeš chirurg xD jojo, já vím že to jde i za půl hodiny však mi to vždy kk současnému stavu stačilo :-) aha a co konkrétně mi závidíš? že se furt trápím kvůli někomu kdo na mě dlabe, nic nestíhám kvůli flákání s lidmi kteří nejenže nedělají nic užitečného ale vesměs jsou to průšviháři, že vykouřím krabičku průměrně za tři dny a pořádně se nikdy nevyspím (kromě školy)? kdybych neuměla psát tak jak píšu nikoho by to nebavilo víc jak týden xD já nechtěla bejt mrtvá v žádný svý depce, tak aspoň tak... to bych spíš zabila ty lidi xD a pokud budu po smrti duch, taková hrůza to nebude :-)
    --
    maminka má na tom jejich serveru samý super projekty, ale opět platí stejné zásady jako s častějším psaním Waissové, prostě nemám čas, mám školu a většinou nemám nikotin xD já ho dneska viděla a bylo mi blbě a on neměl čas, takže jsem se nedokopala a nakonec to dopadlo tím snem v němž jsem mu to i řekla, ale vybafnout to na něj jen co ho spatřím by stejně bylo blbý xD ale tohle se přes net řeší divně (a ne není to proto že s ním chci hledat příležitost kecat i kdyby o tomhle)... všechno nevíš, víš jen to s čím se pochlubím na blogu (jakou mám barvu pyžama, hmmm??) takže se virtuální facky nebojím, ale jak říkám, nejsou na to penízky xD voda funguje, schválně zejtra zkus vypít tak litr a pak se najíst :-) a taky si na malej talířek naložím maxiporci, ale furt je to jako průměrná porce na normálním a navíc jak toho vidím hodně, vzbuzuje to dojem že moc jím a pak to většinou ještě snižuju nebo jdu cvičit xD a to se žvýkáním taky znám a dělám automaticky, sice neodložím vidličku, ale jím tak pomalu že nestíhám nikdy nikam jít včas xD smrskávat žaludek je super věc už jenom abys ho neměla tak nafouklej když se napapáš což vypadá blbě i u plochýho břicha xD a ty furt s těma tvejma živinama... čím menší váha tím míň těch živin potřebuje takže je to logický xD prej 20 minut 3x tejdně... 3x tejdně cvičim když tomu řikam že pořádně necvičim, v hubnoucím módu si tu půlhoďku dávám denně a rest days jsou dny přežerů kdy rezignuju a začínám zas od druhýho dne xD zelený čaj piju, byť to je můj kofeinovej strašák a po vodě s citronem mě štípou zuby, nicméně teď furt piju s citronem čaj xD chodím furt někde, respektive chodím z domu na lavičku, tam si zapálím, pak jdu na umělku, tam maximálně pasivně hraju fotbal, pak si zas zapálím, pak jdu k vietnamcům pro pití atd. takže takhle xDD ale ono se to taky nasčítá xD až na to že jejich pitím ty vychozený kalorie zas přijmu, ale já si z toho většinou sotva cucnu a než to ke mně dojde kolovačkou znova, je to prázdný xD nicméně takhle vypadá moje chození a strečink před spaním.... to snad radši ne, protože před spaním se procházím maximálně k ledničce, takže si radši budu pěkně pasivně sedět u kompu a psát (jééé vlastně co to píšu, ležet u kompu a cvičit xhit na což jindy než v noci čas není xDD) jinak díky, občas poreferuju a ty mě seřveš ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nemyslim že strečink je procházet se ale celkově večerní aktivita xD aneb když jsou dvě ráno, Andee to nemocné moc nemyslí a napsala už takovou litánii že mele koniny a navíc je furt v myšlenkách u svýho pitomýho snu xD

      Vymazat
  12. Děkuji moc! Snad se mi to, stejně jako tobě podaří!:-)

    OdpovědětVymazat
  13. to jo no jsem pořád něčím zaneprázdněná, včera jsem tu ani nebyla, byla jsem na dětským dnu a pak pětkrát zvracela a dostávala se z toho:)

    www-una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tedy, koukám, že hned na poprvé a tolik km,to jsi šikovná. :)
    Tedy samé pochoutky jsi měla tedy kromě toho piva. :D
    tak to koukám kolik toho musíš organizovat a co vše jsi za té dny obešla. :)
    Držím palce,ať se ti povede dostat na tu školu.

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš ráda pivo? :D
      děkuji moc :)

      Vymazat
    2. Popravdě abych řekla tak nemám :) Sice jim špekáčky na pivě, ale že bych měla mít samotné pivo se už několik let nestalo a ani potom netoužím:)
      není zač:)

      Vymazat
  15. nejvíc mě zaujal ten salát :) je vidět, že tě to baví :) taky si většinou naplánuji příchod domů, ale většinou nedodržím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to bych zrovna nečekala, takový obyčejný :D
      příchody domů je těžké dodržet :D

      Vymazat
  16. Pěkné fotky jídla. Když my jsme organizovali stužkovák, tak se celá třída komplet rozhádala, protože jsme se nemohli dohodnout absolutně na ničem :D Já bych teďka asi nechtěla vědět, kolik mám v těle tuku a všeho, by mě z toho čísla šlehlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) u nás to taky asi tak dopadne, ale spíš ohledně maturáku :D

      Vymazat
  17. Co na tom, že jsem právě snídala, ten cheesecake bych si hnedka dala.

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá fakt krásně, nemůžu tenhle řecept nezkusit!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)
Na všechny odpovídám zde na blogu.