26.04.15

Recept: Tvarohový dort

Ahooj, jak jsem slibovala, přidávám recept na jednoduchý skvělý dortík, který se u nás doma neohřál ani den. :D

Jedem z mála dortů, který vypadá lépe neupečený, ale chutná výborně :D


Ingredience:
Dvě vaničky odtučněného tvarohu (500g)
Jedno vejce
120g rozemletých ovesných vloček
Dva banány
Prášek do pečiva
Skořice
Med
Jahody

V misce oba banány rozmačkáme na kaši, přidáme vajíčko, oba tvarohy, vločky, lžičku skořice, dvě lžíce medu a úplně nakonec prášek do pečiva.
Těsto nalijeme do dortové formy, jahody si nakrájíme na půlky a ozdobíme jimi vršek dortu. Do těsta jahody zatlačíme, aby se v troubě nepřipálily.
Pečeme cca 45 min na 180°C. (Propečenost vnitřku kontrolujeme špejlí.)

Nutriční hodnoty na jednu šestinu dortu:
159 kcal/ 665,5 kj
Bílkoviny: 9g
Sacharidy: 24g
Tuky: 2g
Vláknina: 3g

31 komentářů:

  1. Miluju tento typ zákusků :*

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééééééé :) (až jsem si poslintala klávesnici :D ). Miluju tvaroh, miluju jahody, miluju vločky! Toto je perfektní kombinace! :) Určitě udělám! :) Díky za super tip!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Rychlé, zdravé. Mňam! :3

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju :)
    Ten vypadá nádherně a nenáročně, někdy ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Klasika :-) zdravá a výborná jistota. Jen někteří z mého okolí nesdílí moje nadšení ;-) neví co je dobré :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to znám :( ale hlavní je, že nás zdravý životní styl naplňuje! :)

      Vymazat
  6. To vypadá skvěle, tvarohové dorty jsou fajn a s jahodama ještě lepší! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tvarohové dorty jsou nejlepší!! Bohužel tvaroh zase tak moc nemůžu, ale třeba jednou vyzkouším :) :3

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám zase poslední dobou na tvaroh úplnou averzi, jak ho jím furt :( :D

      Vymazat
  8. Mm, jen mi to naservírovat a hned bych to spořádala :)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsem ráda, že jsem neporadila úplnou blbost :D a máš pravdu...:/ ale když už jsem to prožila, jsem za tu možnost ráda :)
    Vypadá skvěle! Kdybych doma měla banány už jdu na něj:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj:)
    chtěla jsem se jen zeptat - ty vločky mícháš celkově k ostatním surovinám nebo z nich děláš korpus?:)
    Jinak jestli můžu mít dotaz k něčemu co jsi psala v minulém článku...zmínila jsi tam záchvatové přejídání. Nikdy jsem s ním problém neměla a za poslední dva týdny se mi staly dva takové "úlety". Nevím proč, jestli je možné, že je to kombinací nějakých rodinných problémů + nedostatku sacharidů? Nevím...no prostě jsem najednou večer vzala lžičku arašídového másla a už to šlo (3/4 sklenice bylo proč) a za pár dní to samé + ještě nějaká čokoška, oříšky, sýr...druhý den jsem si připadala hrozně otekle a špatně...hrozně se bojím že se mi to stane znovu a nevím jak v tu chvíli tu potřebu zastavit, vždycky celé roky jsem měla vůli jako kámen a tohle se mi nikdy nestalo a docela mě to rozhodilo jak je to možné :( máš prosím nějakou radu/zkušenost? Myslíš že může váha rychle letět nahoru? Štve mě to, protože jsem vždycky měla všechno 100% pod kontrolou a tenhle pocit neznám...děkuji a přeji hezký zbytek dne :) Denča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahooj, vločky k ostatním surovinám :)
      jasně, jakékoli dotazy, jen promiň, že odepisuji tak pozdě :(
      z psychických problémů to může být určitě a z nedostatku makroživin (jakýchkoli) také - tělo strádá a snaží se nedostatek energie nahnat jakýmkoli způsobem, i nezdravým :/
      váhá mi ze ZP nikdy nijak extra nahoru díkybohu nešla, ale nikdy jsem jím netrpěla dlouhodobě (max. něco přes týden v kuse, pak třeba jednou, dvakrát týdně)
      chtělo by to vyvarovat se stresu a dostatečně jíst zdravé jídlo, ale vím, že je to těžké :(
      snad už je lépe! měj se hezky :)

      Vymazat
  11. Miluji takové dorty! Díky za tip!:)
    To byl zázrak, že jsem si dala jen 3 kousky pizzy xD Na soutěži jsme byli první:)

    OdpovědětVymazat
  12. No to vypadá nejvíc libově. Jakože..ani mi to nepřijde tak náročný, což je velký plus. Možná bych ho mohla udělat přítelovi k narozeninám :D))

    OdpovědětVymazat
  13. bomba! zítra jedu pro tvaroh a hned to vyzkouším!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Něco takového dělám částo a je to super, hrozně to zasytí a ještě má ze sebe člověk dobrý pocit

    http://katlynsfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tvarohové dorty s ovocem! Miluju :D Po maturitě zase vtrhnu do kuchyně a začnu opět rozvíjet své kuchařské dovednosti, ale teď jsem ráda když vyhrabu kus pečiva a neumřu u toho učení hlady :/ :D Četla jsem že taky maturuješ tak hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tohohle fešáka udělám hned zítra, na oslavu státního svátku, vypadá krásně, určitě pak napíšu, jak to dopadlo :) tvaroh + ovoce = life :D Jsi šikovná!
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Zbožňuju tyto tvarohové fit dorty a ráda je taky dělám :3 ten tvůj určitě taky vyzkouším :) jen jsem se nemohla dočíst co mám udělat s těma vločkama :/ ty mají být jako korpus? :)
    http://lifewithpetra-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, vločky jsou stejně jako všechnyi ngredience zamíchané :) korpus se nedělá :)

      Vymazat
  18. Vypadá báječně! Jak válčíš s maturitou, dá se?:)) Jinak doufám, že i přes mou dlouho neaktivitu si na měještě nezanevřela! :))

    www.adelaine-daily.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nějaké vtípky tady ? mnam '

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)
Na všechny odpovídám zde na blogu.