12.12.14

Recept: Ovesné burákové sušenky

Ahoj,
jelikož jsem neposedný člověk a nevydržím celý den ležet s nohou nahoře, musela jsem aspoň na chvíli okupovat kuchyň a konečně si zase něco upéct, když je čas. :) Skvělé sušenky, které lze využít i jako vánoční cukroví a různě si je upravit podle chuti. :)



Ingredience na 8 velkých sušenek:
Hrníček ovesných vloček (cca 120g)
20g strouhaného kokosu
2 polévkové lžíce arašídového másla (cca 30g)
Lžička medu
Voda

Ovesné vločky rozmixujeme na mouku, nasypeme do misky společně s kokosem, arašídovým máslem a medem. Postupně přiléváme vodu a mícháme, aby nám vzniklo tužší těsto.
Na cca 10 minut dáme těsto do ledničky, mezitím si rozpálíme troubu na 180 stupňů a připravíme si plech s pečícím papírem.
Těsto potom z ledničky vyndáme a vytvarujeme si malé kuličky, které pokládáme na plech a "rozplácneme" na sušenky.
Pečeme cca 25 minut dozlatova.



Nutriční hodnoty na jednu sušenku (25g):
100 kcal/ 419 kj
Bílkoviny: 3g
Sacharidy: 11,3g
Tuky: 4,8g
Vláknina: 3g

23 komentářů:

  1. Vypadají báječně :* úplně tě chápu, že nevydržíš nic nedělat :) já jsem se sádrou na ruce hrála vybíjenou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. coo? jak jsi to dělala, bez ruky? :D
      já už tu vymýšlím všemožné způsoby, jak si zacvičit :D

      Vymazat
    2. jsem měla zlámanou levou, takže jsem chytala a házela pravou :D bylo to vtipný, ale bavilo mě to :D
      se ti nedivím, že vymýšlíš :) ale radši se šetři aby jsi se brzy uzdravila ;) a halvně pak pomalu- já jsem 14dní po sundání sádry hrála basket a dostala zase sádru :D

      Vymazat
  2. Už jsem na ně koukala na isntragramu, vypadají fakt dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tieto robievam aj ja :) uplne ich milujem *_*

    OdpovědětVymazat
  4. těš se na mé fotky:)
    jako s jídlem kamarádím, ale ne tak moc,kvůli času a nevolnosti:/ ale tak aspoň nehladovím,což je hlavní:) snad přejdou,se o to snažím,aby to tak bylo ;)
    jj, na další Vánoce to bude super inspirace :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mňamky, recept si vypůjčím a během léta, až budu mít dané suroviny ráda vyzkouším a pak ti dám vědět, jak dopadly. ;)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Už je tam fotka, uvidíme :) Sušenky vypadají moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Noo, po V8nocích a Dánsku je vyzkouším, teď je sladkostí až nad hlavu! Každopádně díky za inspiraci! :)

    Ten shake, recept bude někdy v úterý, tak když se ti bude hodit, určitě se mrkni :)
    A o karobu se taky hodlám zmínit, tam je hlavní rozdíl v kcal a v tom, že je sladší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééé poprvý co fakt uvažuju že něco z receptů skutečně ukuchtím, zvlášť když máme doma všechny suroviny :-) takže možná něco ukuchtím a poreferuju xD dvě hodiny na kompu? já tam jsem tak osm denně, ale i s prácí xD jinak tak ty dvě xD ale obdivuju že dáváš přednost maturitě před četbou xD
    osud jsem nemyslela prací, ale tím dotyčným co je v ní ;-)
    mimochodem, druhou rukou to prej neumí xD takže oba trpíte xD jéééé tys taky vlastně měla kouřící období... však se k němu pěkně vrátíš, aspoň až se sejdem xD že seš to ty, možná se dokonce rozdělím ;-)
    ano, vesničanko, to jsou pro mě všichni chudáci co nežijou v Praze xP veelká pražská slečna xD
    No jo, na P. moc jmen není, natož těch slušných, takže můj drahý oblíbenec dopadl hned po Patrikovi nejlíp xD
    Ono tam zas tak moc osob není, ale pak nezapomeň říct jestli sis myslela správně ;-)
    --
    ano, seš moje nejdůležitější korespondence ;-) přece protože mi není osmnáct, slečno dospělá ;-) taky to moc nechápu protože to doteď nutný nebylo a minulou výplatu jsem přesto dostala, ale slovo boží a zaměstnavatelovo je svaté xD
    zas tak moc zájemců nemám, to jsem spíš poznamenaná každým tím debilem kterej se kolem mě objeví, nicméně vybíravá jsem až moc xD ale typ vrby jsem byla celej život xD vlastně mi to ale nevadí, mám takovou pomyslnou sbírku tajemství xD
    jestli jsou ty věci kvalitní jsem neměla šanci zjistit protože se mi prostě ne-lí-bí xD do Jennyferu tě vezmu až přijedeš ;-) maj ho myslím už na Hlaváku, pokud nechceš jet až do Andeeina rodného zapadákova (no, úplně rodnej je tam kde pracuju, tady bydlím asi od dvou let ale stejně to tak považuju a u práce Jennyfer nemáme xD) ;-)
    M. se musí když už podělit se mnou xD
    no ne, zase chválíš? Andee se diví, má radost a usoudiila že žere až moc když mě chválej zdravě myslící lidi xD
    --
    jééé tys komentovala v době kdy já už spala... to je neuvěřitelný xD a ano, odpadla jsem už v jedenáct xD Nevím co si myslíš, ale on po Andy tímhle způsobem netouží, navíc bych se opakovala, viz Patrikův koplot na Vanessině svatbě, takže si vzpomeň na Damianovu povahu a zanalyzuj co znáš, ale i tohle se týká té informace že bude všechno jinak, takže ti to neprozradím xD Teeeda ty nechceš aby byla z Andy a vlastně ze všech upíři...? zrovna u tebe by mě to překvapilo, toužilas po upírský sáze ;-) a zvědavá buď, zjistíš to už brzo a nebude to pak Andy o kterou se všichni budou bát xD už tušíš?

    OdpovědětVymazat
  9. Přímo takobéto věcičky já můžu :3
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  10. Buchta je na mě složitá a nemám na ní doma ingredience, ale ty hodnoty mě zaujaly už minule :-) a taky mám poslední dobou co dělat se vejít do DDD hlavně cukrů a co teprve na vánoce, to na to snad i budu dlabat, to je nemožný xD Ano, maturovat je nutný, ale i tak tě obdivuju, moje pojetí povinností je mnohem volnější xD
    Ne kouření se vracet nemusíš, stačí když si dáš s Andee ;-) a ano, borůvkový ještě jsou, jsou úžasný a dáme si je ;-) ale i samotný mentolový jsou fajn :-) a ne, nebydím v centru takže jsem taky trochu vesničanka ale vesničanka s metrem xD no jo, ve fastfoodech takový blbosti nechtěj a na vesnicích už vůbec ne xDD a já bych do fast foodu nešla xD Jojo, důležitost je na vrbě to nejlepší xD
    Až tak v jejich cenách znalá nejsem, v tom na Hlaváku jsem byla asi dvakrát, ale tam je předražený všechno xD ale drahej je tak jako tak i na mé vydělávající poměry :-/
    mě zas mobil píše koniny s navrhovanejma slovama takže v poho ;-)
    božínku, furt málo?! co už bych musela žrát abych jedla hodně nebo aspoň normálně ?! :-O na hodnoty dávám pozor a pauzy ve škole a práci mě k načasování nutí :-) já se taky budím kolem půlnoci když usnu v devět, ale teď jsem jednak usnula v jedenáct a jednak už fakt byla mrtvá xD
    Tak na Andy se ti nehodí upírka? ;-) a na Elenu se ti hodí? xD buď si ale jistá že ona to nechce taky xD a žes spoiler nepochopila je jen dobře, pak se na mě totiž naštveš xD a myslím že tímhle to už pochopit můžeš xD

    OdpovědětVymazat
  11. Jůůů, to musí být dobrý! A krásně to vypadá!! :) Asi to jdu vyzkoušet... jen jak tak přemýšlím... chybí mi kokos a araš.máslo. :'D Achjo. Tak možná zítra! Ale musím, protože ted jsem na to dostala šílenou chut!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez techto ingredienci by to asi moc neslo no, resp. slo, ale nebylo by to ono :D diky kokosu jsou krasne mekkoucke a burakove maslo.. je proste burakove maslo :D jsem rada, ze se recept libi :)

      Vymazat
  12. Přesně tak! Najednu stranu je to pro mě těžké, ale já sama, když jsem brala odhodlaní se nemoci postavit jsem hledala nějaký takový web a nenarazila na něj.. věřím, že to může pár lidem pomoct a i kdyby pouze jednomu, tak mi to za to stojí :) a moc děkuju! užila jsem si to:) Vypadají skvěle! ale nevím, nevím.. kdybych si něco takoýho udělala na 100% bych snědla všechny :( :D

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju :) Ty mandlový kopečky se mi nepovedli podle představ rozpadly se tak recept asi není ani potřeba dávat. :D Ale jsou dobrý ,tak se to sní i když to má konzistenci jako Musli. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mňam, ovesné sušenky miluju a všechny tyto přísady taky - troubo těš se :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  15. Jednoduché a vypadá to skvěle:) Průvodcovská činnost? Třeba teď jsme brali různé druhy průvodců xD Předtím historii průvodcovství a tak xD Já ji naštěstí nemám neomluvenou, dobrá třídní:)

    OdpovědětVymazat
  16. mě jebne, smazal se mi koment... :-((
    ovesný sušenky jsem už dělala ale bez burákovýho másla takže vím že do mých schopností spadají xD sacharidů mám asi 150g a když jen kašička dá 40, nějak podezřele rychle to nabývá :-/ borůvkový mám teď, takže přijeď do pondělka, dáme si ;-) vysoce návykové xD jojo, v patnácti je skoro nemožný něco sehnat xD a najít něco přijatelně drahýho v Jennyferu je nemožný, leda po vánocích xD a taky si o těch hodnotách nedělám iluze, ale něčím se řídit musím protože můj dobrý pocit znamená skoro nic nejíst xD a hubnout fakt potřebuju :-/ pusť si všech sedm dílů Pottera a nudit se fakt nebudeš xD jak se vypíná napovídání slov? No jo, Elena a Andy jsou si celkem podobný, ale takhle dlouhodobý ságy a seriály jistou změnu postav vyžadují, ať už charakterovou nebo... jinou, sedm dílů je koneckonců dlouhá doba... ale nic nededukuj xP

    OdpovědětVymazat
  17. těš se na plány:) také jsem ráda:) jo působí to zvláštně, ale kdo to nezažije, tak to neumí pochopit co i vlastně krásného se v nás děje :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, můžu se zeptat, jak jsi vypočítala ty nutriční hodnoty na 1 sušenku? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)
Na všechny odpovídám zde na blogu.