09.10.14

Recept: Tvarohovo-ovocný koláč

Ahoj,
dnes se s vámi podělím o další recept - tentokrát na ovesno-proteinovo-ovocno-tvarohový koláč (abych uvedla všechny ingredience :D) s vysokým obsahem bílkovin a nízkým obsahem tuků!


Ingredience na jeden koláč: 
120g ovesných vloček
60g (dvě odměrky) libovolného proteinového prášku (já použila příchuť cookies)
500g (2dvě vaničky) odtučněného tvarohu
1 velký banán (nebo 2 malé)
1 lžíce holandského kakaa (popř. méně/více podle chuti)
100g libovolného čerstvého či kompotovaného ovoce (já použila kompotované švestky)
mandle či jiná posypka na ozdobení


Nejprve si navážíme ovesné vločky a spolu s proteinovým práškem je vložíme do mixéru a rozemeleme na mouku.


Banán si pomocí vidličky rozmačkáme v misce na úplnou kaši.


Banán spolu s oběma tvarohy a moukou z ovesných vloček a proteinového prášku nasypeme do mísy a mícháme, dokud nemáme rovnoměrně rozmíchané těsto.


Odebereme první půlku těsta a vložíme jí na pečící papír do dortové formy (lze použít i plech a upéci to jako buchtu). Na tuto vrstvu těsta poté naskládáme námi vybrané ovoce.



Do druhé poloviny těsta přimícháme lžíci holandského kakaa a naklademe ji na první vrstvu.
Celý koláč potom dozdobíme mandlemi.


Pečeme v troubě na 180°C cca 25 minut.
Poté necháme vychladnout, nakrájíme jako dort (popř. buchtu) a užíváme si skvělé chuti. :)

Nutriční hodnoty na 1/6 koláče:
220 kcal / 921 kj
Bílkoviny: 21,7g
Sacharidy: 22,7g
Tuky: 4,2g
Vláknina: 3,2g

FACEBOOK / INSTAGRAM

27 komentářů:

  1. Vypadá vážně moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. no prááávě :D a já ted sedím doma baštím, co baštím, žeru a nic nedelam :D prave chci jit do fitka kde jsou aj chlapi at me to nakopne s tím cosi delat :D doma me cvičení nebaví príve :D jinak mnamkaa vypada to dobře! (y)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to vypadá úžasně:O
    No.. tak cca to bylo 2000kcal, hrůza se mnou xD

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nevím, nevím.. já bych ho snědla asi celý, jak koukám! :3 :D budu muset ukuchtit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si myslela, ale on je tak sytý, že to ani nejde :D

      Vymazat
  5. Mě se jen tak nezbavíš :P
    Vypadá to skvěle a zdravě :) musím začít na bytečku péct :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. udělej někdy big party pro blogerky, napeč a pozvi nááás!:D

      Vymazat
  6. Mňamky, to vypadá dost lahodně:) Ten recept si s dovolením od tebe půjčím a vyzkouším. ;)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně, jako vždy dovolovat se nemusíš, já jsem jen ráda, pak napiš, jak chutnalo :))

      Vymazat
    2. JJ, neboj napíšu. :)

      Vymazat
  7. To bych mohla upéct :) Děkuju za recept
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý nápad a pěkná inspirace. :)

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to dobře :3 jen ten protein bych tam asi nemusela...

    OdpovědětVymazat
  10. omg omg to vypadá dokonale! :O
    proč mi zrovna došly vločky? :(

    OdpovědětVymazat
  11. Nechceš spřátelit? Začínám se zdravým životním stylem a hledám podporu ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam, vypadá skvěle a navíc zdravě :)

    OdpovědětVymazat
  13. Wau :) vypadá to skvěle :3
    Pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
  14. Umě je bleskovka tak jestli mas zajem :) tuu je odkaz http://vodicka8.blog.cz/1410/bleskovka-1

    OdpovědětVymazat
  15. Hodně přemýšlím o medicíně,konketně o anesteziologii.Ale uvidím jak se to ješn´tě vyvrbí.
    Wow ten dort vypadá skvěle,já hrozně ráda peču z ovesných vloček asi ho někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já už si říkala co s tebou bylo...
    O L. mi radši ani nemluv, až si přečteš současný deníček, budeš si s touhle domněnkou stoprocentně jistá a i já se toho občas bojím - očekávala jsem šťastnější budoucnost xD já napsala s tužkou na hlavě nebo ty? měla to být knížka, tužka by mi z hlavy furt padala xD nás všichni učitelé nesnáší takže nevydrží dýl jak rok xD chudáku s učebnicema... ukradni je zas ty někomu ;-) kolik můžou mít tyhle zvířátka kalorií? Stejně ale hnus :-/ medovník taky miluju,takže se nedivím že závidíš a jinak bych ho nejedla, ale jemu odolat nejde xD

    OdpovědětVymazat
  17. no, radši se na to nechci upínat, že budu někdy 100% šťastná, protože jak se říká, špatné události tohle procentu snižují:)
    díky, snad se mi s tím brzy podaří žít, ani bych potřebovala nějaké dny být v posteli :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Na první pohled mě sice moc nezaujal, ale to složení a nutriční hodnoty jsou skvělé! Takže mu určitě dám někdy šanci! :)

    http://mywaytofitness.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevypadá nijak lákavě no, ale je výborný :)

      Vymazat
  19. Tak takové typy koláčů jsou mé nejoblíbenější! Spojení tvaroh-ovoce? Na tom nejde nic pokazit!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)
Na všechny odpovídám zde na blogu.